duminică, 4 ianuarie 2009

"Femeia" vrea propuneri explicit sexuale !!!

Citind diverse articole pe internet , am ajuns si la gandurile acestei persoane de gen feminin…le-am citit…si mi s-au parut interesante atat ideile cat si unghiul din care priveste ea lucrurile si viata . Pana la urma toti suntem liberi sa facem ce vrem cu vietile noastre fara sa ii condamnam pe cei din jurul nostru datorita felului in care isi traiesc viata. Asa ca am copiat cateva randuri sa vi le arat si voua pentru a va putea exprima parerea PRO sau CONTRA in legatura cu ideile de viata ale autoarei.

”…Nu stiu cum sunteti voi, dar mie cand mi se fac propuneri explicit sexuale mi se lipeste tricoul pe mine, umed si transparent de placere. Imi vine sa yahoo si sa dansez pe mese, pe strada, in parcuri, pe holul de la job sau in alimentara, adica unde ni se intampla sa ne aflam la momentul respectiv.

Apreciez in mod deosebit propunerile venite de la urmatoarele categorii:

sex.jpgBarbatii care vorbesc pentru prima oare in viata lor cu mine. Imi dau seama ca trebuie sa fie un fluid de emotie devastator. Ca intergalactic ne-am lipit atat de bine incat nu mai poate urma decat o cerere in casatorie. Sau o propunere explicita de sex. Eu intotdeauna prefer daca se intampla a doua.

Barbatii insurati. Iar daca e sa mai aiba si nevestele dupa ei este si mai bine. Barbatii insurati arata ca se poate. Ca vorbele noi doi impreuna pana la moarte nu sunt fum, ci realitatea dura. Pe mine asta ma induioseaza la culme. Nici nu mai trebuie sa faci altceva, daca esti insurat ti-l dau cadou. Sexul adica.

Barbatii beti. Barbatii care nu mai vad bine, dar totusi ma vad pe mine sunt uAu! Adica imi dau seama ca trebuie sa existe ceva acolo. Ma detecteaza cu simturile, fac clabuci la gura cand le vorbesc, daca ma apropii imi pun o ventuza unde se nimereste. Fara doar si poate barbatii beti ma iubesc. Si ce ar fi sexul fara iubire ?

Barbatii pe care nu ii voi mai vedea niciodata. Acestora nu le pot rata pe viata sansa de a ma avea. Daca e sa raspundeti la intrebarea – acum ori niciodata ? nu alegeti acum ? Adica daca vi se spune – acum este ultima sansa sa mai mancati nutella, nu mancati nutella pana vi se face rau ? Eu asa fac. Nu imi ratez sansele asa, aiurea.

Barbatii care imi spun ca nu este nimic de capul meu. Imi plac barbatii sinceri si curajosi. Asa sunt eu, o femeie profunda. Iar daca ei au curajul sa riste o cearta sau sa nu le mai vorbesc in viata lor atunci pur si simplu nu ma mai pot abtine. Si le cer eu lor sa facem sex. Chiar atunci. Pe loc. Ca sa intarim legatura noastra. Pentru ca pe mine m-au convins. Ei sunt extraordinari !

Niciun comentariu: